close

告別炎熱的夏天,不再發光,如果你用強力清潔產品洗臉,如夏天,它會使你的臉部洗得更幹,更容易引起敏感症狀,如發紅,脫皮,瘙癢等。

唔少品牌都有推出活肌精華,到底mioggi生命水或者精華液好唔好用?最近皮膚痘痘爆發,而且乾燥敏感問題出晒黎,於是試用標明可以修復皮膚嘅唔少品牌都有推出活肌精華,到底精華液或者生命水好唔好用?最近皮膚痘痘爆發,而且乾燥敏感問題出晒黎,於是試用標明可以修復皮膚嘅MIOGGI皇牌升級版生命水II,七日之後果然改善乾燥敏感問題,喺冷氣房都無再油光滿面!MIOGGI皇牌升級版生命水II,七日之後果然改善乾燥敏感問題,喺冷氣房都無再油光滿面!

夏天過後,應收起肥皂(或含有皂堿),並含有果酸、水楊酸等成分的洗面奶,避免使用結霜的洗面奶,使用簡單、溫和的保濕洗面乳。

成日聽到人問生命水好唔好用,今次終於親身體驗MIOGGI呢支活肌生命力精華,可以詳盡為大家介紹喇!生命水最令人驚喜莫過於佢嘅7無添加配方,加上清酒酵母精華萃取,幫肌膚自我更新,仲可以改善暗瘡問題加淡化痘印,皮膚大量補水之後上妝都貼服啲,正呀!

每天洗臉兩次以上,水溫不能太高,否則熱水會破壞皮膚的皮脂膜,降低表皮保水能力,刺激面部毛細血管膨脹,讓人覺得幹癢,不舒服。

試用MIOGGI金箔面膜之後,先知道原來金箔面膜功效真係一流,坐飛機之後皮膚又乾又繃緊,乾紋浮現,於是立即敷返一塊金箔活炭雙層面膜,敷上面暖暖哋,唔似一般面膜紙咁唔貼面,肌膚即刻水潤返晒,一塊面膜有晒金箔加活炭雙重功效,確實值得入手!

雖然去角質可以幫助皮膚恢複光澤,但經常去角質(例如,一周不止一次),或者同時使用幾種去角質產品,都會使角質層變得越來越薄。失去蓄水和抵禦外部環境破壞的能力。

相關文章:

沒有保濕能力

冬天使用的面罩與春天和夏天使用的面罩不同

保持皮膚的彈性和延緩衰老

喜歡追求清新的感覺

溫和而不刺激的卸妝

arrow
arrow
    全站熱搜

    aiaaia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()